Wilt u ook op een natuurlijke wijze voorgoed van al uw emotionele en/of fysieke klachten af?

Definitief afrekenen met die stress, angsten, hoofdpijn, buikpijn, slapeloosheid, paniekaanvallen, rugpijn, overprikkeling, vermoeidheid en zgn. vage klachten?

Bent u al een poosje uit balans of ziet u het licht al een tijd niet meer schijnen in uzelf of uw leven?

Heeft u emotionele problemen of zit u fysiek niet lekker in uw vel?

Kampt u al heel lang met deze symptomen en wilt u hier eindelijk eens een keer vanaf? Dan is een natuurlijke aanpak wellicht iets voor u!

De praktijk voor Reiki, Bach Bloesemremedies en  Energiewerk heeft hiervoor verschillende mogelijkheden in huis voor zowel volwassenen als kinderen om deze problemen aan te pakken.

Ook voor coaching op het gebied van hooggevoeligheid/hoogsensitiviteit (HSP) en psychologische klachten bent u in deze praktijk op het goede adres voor zowel kinderen als volwassenen.

Samen met u worden de klachten/symptomen in beeld gebracht waarna er een plan van aanpak gemaakt wordt om tot het gewenste resultaat te komen met de geneeswijzen en /of coaching die u aanspreken.

De alternatieve geneeswijzen die binnen de praktijk worden gebruikt zijn Reiki, Bach Bloesemremedies,  Energiewerk, edelsteen- en aromatherapie. Deze geneeswijzen onderdrukken niet de verschijnselen die de pijn of klachten veroorzaken maar pakken juist de bron aan die de klachten veroorzaakt.

Bij de praktijk kunt u naast behandelingen ook terecht voor het volgen van Reiki cursussen en workshops in verschillende alternatieve geneeswijzen zoals Bach bloesemremedies, chakraleer en edelsteentherapie.

Wilt u meer weten over de behandelingen of de aangeboden cursussen, belt u dan gerust voor vrijblijvende informatie of vul het contactformulier in !

Graag tot ziens in de praktijk!

Petra DaniŽlse - de Jonge

Roofvogelstraat 5